HOW IT WORKS

  • choose the number of tickets you want and the appropriate type of tickets in the window, scroll down and follow the steps in the payment system; 
  • after payment you can download the tickets or have the tickets sent to your email address in pdf form. It may take some time before you receive the tickets by email. Didn't receive an email? Please check that the payment has been debited and that the tickets have not accidentally ended up in the spam filter, If you do not receive tickets and the payment has been debited, please send an email to info@kasteelheeswijk.nl with a copy of your payment receipt. Please do not make a new booking.
  • download de tickets bij voorkeur op je telefoon. Print de ticket(s) uit als downloaden niet lukt en neem deze mee op de dag van bezoek 
  • ook voor toegang met de Museumkaart, Brabants Landschap of Vriendenkaart, graag vooraf online reserveren voor een goede bezoekersspreiding. Deze kaarten worden gescand bij de entreekassa. Kies hiervoor de prijscategorie met dezelfde omschrijving. Neem je (kortings)kaart en vouchers mee en lever deze in aan de kassa.
  • tijdens evenementen met afwijkende tarieven kan het zijn dat de Museumkaart, Brabants Landschap of andere  kortingsacties niet geldig zijn, of niet geldig in de voorverkoop. Het menu van de online kaartverkoopmodule toont de geldige toegangstarieven per evenement.

 

delivery terms