HOW IT WORKS

  • kies het aantal gewenste tickets en de juiste soort tickets in het venster, scroll naar beneden en volg de stappen in het betaalsysteem; 
  • After payment you can download the tickets or have them sent to your email address in pdf format. It may take a while before you receive the tickets by email. Didn't receive an email? Please check if your payment has been deducted and if the tickets haven't accidentally ended up in your spam filter. If you don't receive tickets and the payment has been deducted, please send an email to info@kasteelheeswijk.nl with a copy of your receipt. Please do not make a new booking.
  • print the ticket(s) and take them with you on the day of visit or download the tickets on your phone
  • ook voor toegang met de Museumkaart , Brabants Landschap of Vriendenkaart, of boekingen via andere platformen zoals Tiqets, Tripper en anderen graag vooraf online reserveren voor een goede bezoekersspreiding. Deze kaarten worden gescand bij de entreekassa. Kies hiervoor de prijscategorie met dezelfde omschrijving.
  • During events with different rates, the Museumkaart or Brabants Landschap pass may not be valid, or may not be valid in advance. The menu of the online ticket sales module shows the valid admission fees.


delivery terms