HOE WERKT HET

  • kies het aantal gewenste tickets en de juiste soort tickets in het venster, scroll naar beneden en volg de stappen in het betaalsysteem; 
  • na betaling kun je de tickets downloaden of de tickets in pdf-vorm naar je e-mailadres laten verzenden. Het kan even duren voor je de tickets per email ontvangt. Geen mail ontvangen? Controleer of de betaling is afgeschreven en of de tickets niet per ongeluk in de spamfilter terecht zijn gekomen, Als je geen tickets ontvangt en de betaling is afgeschreven, stuur dan een mail naar info@kasteelheeswijk.nl met kopie van je betalingsbewijs. Gelieve geen nieuwe boeking te maken.
  • download de tickets bij voorkeur op je telefoon. Print de ticket(s) uit als downloaden niet lukt en neem deze mee op de dag van bezoek 
  • ook voor toegang met de Museumkaart, Brabants Landschap of Vriendenkaart, graag vooraf online reserveren voor een goede bezoekersspreiding. Deze kaarten worden gescand bij de entreekassa. Kies hiervoor de prijscategorie met dezelfde omschrijving. Neem je (kortings)kaart en vouchers mee en lever deze in aan de kassa.
  • tijdens evenementen met afwijkende tarieven kan het zijn dat de Museumkaart, Brabants Landschap of andere  kortingsacties niet geldig zijn, of niet geldig in de voorverkoop. Het menu van de online kaartverkoopmodule toont de geldige toegangstarieven per evenement.

 

leveringsvoorwaarden