HOE WERKT HET

  • kies het aantal gewenste tickets en de juiste soort tickets in het venster via TICKETS , scroll naar beneden en volg de stappen in het betaalsysteem; 
  • na betaling kun je de tickets downloaden of de tickets in pdf-vorm naar je e-mailadres laten verzenden. Het kan even duren voor je de tickets per email ontvangt. Geen mail ontvangen? Controleer of de betaling is afgeschreven en of de tickets niet per ongeluk in de spamfilter terecht zijn gekomen, Als je geen tickets ontvangt en de betaling is afgeschreven, stuur dan een mail naar info@kasteelheeswijk.nl met kopie van je betalingsbewijs. Gelieve geen nieuwe boeking te maken.
  • print de ticket(s) uit en neem deze mee op de dag van bezoek of download de tickets op je telefoon
  • ook voor toegang met de Museumkaart , Brabants Landschap of Vriendenkaart, of boekingen via andere platformen zoals Tiqets, Tripper en anderen is tijdelijk (ivm Covid-19 maatregelen) een e-ticket via deze site nodig. Deze kaarten worden gescand bij de entreekassa. Kies hiervoor de prijscategorie met dezelfde omschrijving.
  • tijdens evenementen met afwijkende tarieven kan het zijn dat de Museumkaart of Brabants Landschap pas niet geldig is, of niet geldig in de voorverkoop. Het menu van de online kaartverkoopmodule toont de geldige toegangstarieven.

leveringsvoorwaarden